a short update

being jobless is fun. siapa ckp tatau nak buat apa, memang gila org itu. 24-7 aku fulfill ja. kak ija ckp, "hang kan orang gaji bertauliah." haha. okay laaa :)

macam2 boley buat. example plg bagus, mendekatkan diri dgn allah. em im not rajin enough. insyaallah aku cuba. huu.. lagi cover tdoq petang. tapi aku lg suka lipat baju sambil tengok tv. haha. lagi, malam tdoq awai. tp aku stay up watching tv. best nyaa. heaven! and hari2 masak nasik potong sayoq. enjoy guys! ni tak, hari2 update status on fb, bored, bored, bored. yg dah keja pon tulih benda bored, bored, bored. come on lah.

mind your own bisnes.

the story is, lagi 2 3 hari siap kot construction blakang rumah, dapur baru, juga stor. sekian. mak paling hepi (kak ija pon sama jugak) bila ayah setuju dan officially perimeter rumah aku bertambah. so luas pon bertambah dan kawasan utk aku sapu di hari2 yg akan datang pon bertambah. haha

apa perempuan memang suka dapor yg luas? mungkin.

ini cerita adik aku pula. anak bongsu kan. sebok lah announce hari2 time lunch, "nak make over bili, nak cat bilik, nak cat bilik, nak cat bilik kaler pink." again i repeat PINK. aku kena setuju dan sokong dia since currently she is my roommate. cat je lah!

last but not least, stor baru. ini aku suka. an advantage. sbb nya skrg ni bilik KAMI adalah stor sementara. haha. tak sabar nak remove all the unwanted and unrelated things.

so anybody yg rasa takde keje, mai la rumah. join cat rumah, angkat barang.

Comments

Post a Comment

Popular Posts